مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-19اقتصادي

ادعای اداره بهداشت در کشف گوشت فاسد کذب محض است/ شکایت می کنیم


مدیر حقوقی و قراردادهای فروشگاه زنجیره ای درباره ماجرای گوشت های فاسد منجمد این فروشگاه حکایت از شکایت این فروشکاه از اداره بهداشت به دلیل کذب دانستن ادعای آنان دارد که منجربه هجمه های مختلف در فضای مجازی علیه این فروشگاه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ماجرای گوشت های فاسد منجمد در یکی از فروشگاه های زنجیره ای چندی است که در فضای مجازی با واکنش های مختلفی همراه شده و پای این موضوع به مطالبه مردمی فارس من نیز باز شده است.

در پی درج دو خبر با عناوین در خبرگزاری فارس گیلان مدیر حقوقی و قراردادهای این فروشگاه زنجیره ای به ارائه توضیحات پرداخت.

ادعای اداره بهداشت در کشف گوشت فاسد کذب محض است وی با اشاره به صحبت های معاون اداره صنعت معدن تجارت گیلان با خبرنگار فارس اظهار کرد: این شرکت مطابق پروتکل های بهداشتی و بر اساس قانون پس از انقضای گوشت گوسفندی به مقدار دو تن نسبت به جمع آوری از سطح فروش موضوع را به مرجع ذی صلاح یعنی اداره دامپزشکی رشت اعلام و درخواست بازدید و امحای آن را کرد.

مدیر مربوطه به حضور نمایندگان دامپزشکی اداره صمت و بهداشت در فروشگاه اشاره کرد و افزود: با حضور مأموران و ناظران نه تنها دستور امحای گوشت گوسفندی بلکه سایر مواد پروتیینی دیگری که در سردخانه و در جوار گوشت ها ازجمله ناگت، جوجه کباب، گوشت چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای اداره بهداشت در کشف گوشت فاسد کذب محض است/ شکایت می کنیم

ادعای اداره بهداشت در کشف گوشت فاسد کذب محض است/ شکایت می کنیم