مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-19اقتصادي

3 پروژه پتروشیمی تولید پروپیلن در کشور در حال اجرا است


مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران گفت: سه پروژه پتروشیمی در راستای طرح جامع افزایش تولید پروپیلن در کشور تعریف شده و در در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد محمدی عصر یکشنبه در جلسه بررسی نحوه اجرای احداث پروژه پتروشیمی در بندرامیرآباد اظهار داشت: احداث پتروشیمی در بندرامیراباد براساس طرح جامع افزایش تولید پروپیلن کشور است که دو پروژه در عسلویه و گیلان غرب شروع شده و مکان پروژه سوم نیز بندرامیراباد در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه پتروشیمی صنعت اول کشور محسوب می شود، گفت: برنامه های توسعه ای صنعت پتروشیمی کشور در قالب جهش دوم تا 1400 و جهش سوم دیده شده که در جهش دوم با بهره بردار از 17 پروژه ظرفیت تولید این صنعت از 66 میلیون تن به 100 میلیون تن افزایش خواهد یافت.

معاون وزیر نفت نیاز گاز طبیعی این پروژه به عنوان مواد اولیه را دو میلیون مترمکعب اعلام کرد و اظهار داشت: تولید 120 هزار تن پروپیلن با سرمایه گذاری 370 میلیون دلار برای این پروژه در فاز اول در نظر گرفته شده که پس از دریافت مجوزها اقدامات لازم توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام خواهد شد.

محمدی دسترسی به دریا، برق، ریل و گاز طبیعی را از مزیت های بندر امیراباد اعلام کرد و افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی دانش فنی لازم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه پتروشیمی تولید پروپیلن در کشور در حال اجرا است

3 پروژه پتروشیمی تولید پروپیلن در کشور در حال اجرا است