مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 12:102020-07-19اقتصادي

بیمارستان 1000 تخت خوابی از مطالبات مهم مردم است/ در اجرای پروژه تسریع شود


ساخت بیمارستان هزار تختخوابی از مهم ترین مطالبات مردم است و باید در روند اجرای ساخت این بیمارستان تسریع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار قزوین، در جلسه بررسی و تعیین تکلیف واگذاری زمین بیمارستان جامع 1000 تختخوابی قزوین که در سالن جلسات استاندار و با حضور استاندار و دادستان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم مردم ساخت بیمارستان هزار تخت خوابی است و باید در روند ساخت و سپس تجهیز آن تسریع شود.

وی عنوان کرد: بیمارستان 1000 تخت خوابی با جدیدترین استانداردهای دنیا ساخته خواهد شد و یکی از نقاط هدف گذاری شده توریسم درمانی در قزوین است، یعنی به افراد و گروه هایی که در کنار جاذبه های گردشگری، طبیعی و تاریخی، با هدف انحام امور درمانی خودشان به کشور ما و یا به استان قزوین سفر می کنند، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهد داد.

فرخزاد در پایان افزود: با توجه به اینکه سرانه تخت بیمارستانی استان با احداث این بیمارستان افزایش چشمگیری پیدا می کند، تمامی مسؤولین و متولیان امر باید اهتمام ویژه داشته باشند تا ساخت این پروژه در اسرع وقت انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ساخت بیمارستان یک هزار تخت خوابی قزوین، از وعده های سفر رییس جمهور به قزوین در سال 95 بود که ساخت آن به دلایل گوناگون از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 1000 تخت خوابی از مطالبات مهم مردم است/ در اجرای پروژه تسریع شود

بیمارستان 1000 تخت خوابی از مطالبات مهم مردم است/ در اجرای پروژه تسریع شود