مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 12:402020-07-19ورزشي

دستیار کی روش پیشنهاد اسکوچیچ را رد کرد؟!


مارکار در مسایل فنی چندان نمی توانست کمکی به اسکوچیچ بکند اما اطلاع او از وضعیت روحی و روانی داخل تیم و اتفاقات زیادی که در دوره هشت ساله حضورش کنار کی روش رخ داد، - خبر پیشنهاد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دستیار سابق کی روش در حالی در رخی رسانه ها منتشر شده است که به نظر نمی رسد آقاجانیان مد نظر فدراسیون و اسکوچیچ باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مارکار آقاجانیان مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و دستیار سابق ایرانی و مورد اعتماد کارلوس کی روش که خطری برای او نداشت و کاملا حرف گوش کن بود، این روز‌ها در ارمنستان حضور دارد.

همزمان با مطرح شدن مباحثی درباره همکاری کریم باقری با دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال و احتمال به توافق نرسیدن طرفین برای آغاز همکاری، خبری بدون منبع و نامشخص منتشر شده که هفته گذشته یکی از مسئولان رده بالای فدراسیون در تماس با آقاجانیان درخواست کرده، وی که محبوبیت خاصی بین بیشتر بازیکنان تیم ملی دارد به تیم بازگردد، اما مارکار پس از جدایی کی روش از تیم ملی علاقه‌ای به حضور در جمع دستیاران سرمربی کروات ندارد و به همین دلیل این پیشنهاد را رد کرده است! البته مارکار در مسایل فنی چندان نمی تواند کمکی به اسکوچیچ بکند اما اطلاع او از وضعیت روحی و روانی داخل تیم و اتفاقات زیادی که در دوره هشت ساله حضورش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار کی روش پیشنهاد اسکوچیچ را رد کرد؟!

دستیار کی روش پیشنهاد اسکوچیچ را رد کرد؟!