مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 13:102020-07-19سياسي

روابط عمومی ها از ظرفیت رسانه ها در تولید محتوا استفاده کنند


معاون سیاسی و امنیتی استاندارزنجان،گفت: روابط عمومی ها از ظرفیت رسانه ها در تولید محتوا استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدابخش مرادی نافچی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه کرونا در زنجان همچنان جولان می دهد، گفت: در آرامش روانی که در جامعه نسبت به کرونا وجود دارد وجود و تاثیر رسانه ها بسیار مهم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، به برگزاری جشنواره مطبوعات اشاره کرد و افزود: در صورت برگزاری جشنواره مطبوعات، این جشنواره باید با رعایت پروتکل ها و تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان باشد.

مرادی نافچی با اشاره به وضعیت بیمه خبرنگاران، گفت: طی سال گذشته در روز خبرنگار، بحث بیمه مطرح شد و امسال در آستانه روز خبرنگار همچنان این مشکل بدون هیچ اقدامی پابرجا است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها در بودجه سرفصل جداگانه ندارند و اشکالی در نظام بودجه است، گفت: انتظار می رود روابط عمومی ها از ظرفیت رسانه ها در تولید محتوا استفاده کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، بر پیوست رسانه ای برای پروژه های تعریف شده در استان زنجان تاکید کردو گفت: با این کار مردم اطلاعات جامع و صحیحی نسبت به پروژه ها کسب می کنند و با اجرای این طرح، از رسانه ها نیز حمایت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها از ظرفیت رسانه ها در تولید محتوا استفاده کنند

روابط عمومی ها از ظرفیت رسانه ها در تولید محتوا استفاده کنند