مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 14:252020-07-19بين الملل

شرکت نفت یمن: سازمان ملل از متجاوزان حمایت می کند


شرکت توزیع نفت یمن با بیان اینکه سازمان ملل از ائتلاف سعودی در ماجرای توقیف نفت کش ها حمایت می کند، از توقیف ده ها کشتی حامل سوخت در سواحل یمن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت نفت یمن در دولت نجات ملی از جانبداری سازمان ملل متحده از کشورهای متجاوز به یمن انتقاد کرد و گفت که مسئول همه کارشکنی های ائتلاف سعودی کسی جز این سازمان نیست.

شرکت نفت یمن امور یکشنبه طی بیانیه ای از اقدام ائتلاف سعودی در توقیف 20 نفت کش در نزدیکی جیزان عربستان سعودی خبر داد و گفت: سازمان ملل خود را ملزم به حمایت و جانبداری از قدرت های متجاوز در قضیه دزدی دریایی کرده و همه مسئولیت نتایج فاجعه بار این اقدامات متوجه این سازمان است .

شرکت توزیع نفت یمن وضعیت سوخت در این کشور را بحرانی دانست و خواستار رفع توقیف کشت های حامل سوخت توسط ائتلاف سعودی شد تا وضعیت بحرانی پایان یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوب سایت خبری انصارالله ، شرکت نفت دولت نجات ملی یمن تأکید کرد: روش محاصره یمن و مرگ آرامی که ائتلاف سعودی در قبال این کشور در پیش گرفته، به شکل بی سابقه ای این اواخر بیشتر شده است .

این شرکت اقدام اخیر ائتلاف سعودی در رفع توقیف یک یا دو کشتی را تلاشی از سوی این ائتلاف متجاوز برای سرپوش گذاشتن بر بحران و اقدامات جنایت کارانه خود در یمن دانست و خواستار رفع ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت نفت یمن: سازمان ملل از متجاوزان حمایت می کند

شرکت نفت یمن: سازمان ملل از متجاوزان حمایت می کند