مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 14:552020-07-19اقتصادي

بانک سپه و کشاورزی تسهیلات پایاب سد گیوی را پرداخت می کنند


بانک سپه و کشاورزی در اولین فرصت بخش اول تسهیلات خود را برای احداث پایاب سد گیوی پرداخت می کنند.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: بانک سپه و کشاورزی در اولین فرصت بخش اول تسهیلات خود را برای احداث پایاب سد گیوی پرداخت می کنند.

اکبر بهنامجو 29 تیرماه در نشست با عضو هییت مدیره بانک سپه و کشاورزی اظهار کرد: احداث شبکه آبیاری و زهکشی پایاب سد گیوی از اواخر سال گذشته آغاز شد و با سرعت در حال انجام است.

وی تزریق و تامین اعتبار این پروژه را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: با پرداخت منابع اعتبار مصوب برای این پروژه تا سقف 220 میلیارد تومان این مجموعه ظرف دو سال آینده تکمیل و راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت آب منطقه ای نیز با قدردانی از تلاش و پیگیری استاندار اردبیل برای تصویب و تامین مالی اجرای شبکه آبیاری و زهکشی گیوی گفت: با همکاری وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه عقد تفاهمنامه مالی با بانک کشاورزی و صدور تضمین دولتی برای فاینانس مورد نظر و فعالیت های پیمانکار طرح احداث شبکه آبیاری و زهکشی پایاب سد گیوی در پنج ماه اخیر در دستور کار بوده است.

عباس جنگی مرنی تصریح کرد: در روزهای گذشته و با صدور ضمانتنامه دولتی تضمین پرداخت اصل و سود اعتبار مالی فاینانس داخلی بانک های کشاورزی و سپه برای احداث این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک سپه و کشاورزی تسهیلات پایاب سد گیوی را پرداخت می کنند

بانک سپه و کشاورزی تسهیلات پایاب سد گیوی را پرداخت می کنند