مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 15:002020-07-19ورزشي

حفظ آرامش تیم تراکتور خط قرمز مدیریت باشگاه است


رییس هیئت مدیره باشگاه تراکتور با بیان اینکه حفظ آرامش تیم تراکتور خط قرمز مدیریت باشگاه است، گفت: برای موفقیت تیم تراکتور همه همدل خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس الیاسی امروز در جمع خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: این روزها در حالی که شیوع بیماری کرونا جامعه را در برگرفته علی رغم تمامی مشکلات تیم تراکتور در مسیر موفقیت گام برمی دارد و برای حفظ این شرایط مالک، هیئت مدیره و مدیریت باشگاه از تمامی ظرفیت های خود بهره خواهند گرفت.

وی در ادامه، ضمن اشاره به شیطنت برخی رسانه ها برای گرفتن آرامش از این تیم تاکید کرد: با استفاده از تجربیات قبلی ما با تمام وجود از سرمربی، کادر مربیان، بازیکنان تیم حمایت کرده و با هر موردی که آرامش تیم را به هم بزند برخورد خواهیم کرد؛ چرا که این روزها آرامش تیم خط قرمز ما است.

وی ادامه داد: به هم خوردن آرامش تیم یعنی ضربه به هواداران پرشور تیم تراکتور، تمامی این تلاش ها و ممارست برای این است که در پایان لیگ لبخند رضایت بر چهره هواداران این تیم پرسابقه نقش ببندد.

الیاسی در پایان با آرزوی کسب سلامتی و رها شدن از بند مصدومیت برای مسعود شجاعی، کاپیتان تیم تراکتور و قرار گرفتن در کنار سایر بازیکنان در تمرینات از همدلی و همراهی تمامی هواداران، مدیران، مربیان و بازیکنان تیم در این روزها به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ آرامش تیم تراکتور خط قرمز مدیریت باشگاه است

حفظ آرامش تیم تراکتور خط قرمز مدیریت باشگاه است