مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 16:352020-07-19سياسي

پلمب خانه باغ هایی در رفسنجان که عروسی برگزار کنند


فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان از ممنوعیت برگزاری هر گونه همایش، گردهمایی و سمینار توسط بخش دولتی و خصوصی در رفسنجان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی به شدت با خانه باغها و مکان هایی که در آنجا مراسم عروسی برگزار می شود، - ایسنا/کرمان فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان از ممنوعیت برگزاری هر گونه همایش، گردهمایی و سمینار توسط بخش دولتی و خصوصی در رفسنجان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی به شدت با خانه باغها و مکان هایی که در آنجا مراسم عروسی برگزار می شود، برخورد و آنجا را پلمب خواهد کرد.

دکتر مجید فصیحی هرندی عصر امروز 29 تیر ماه در جلسه ستاد کرونا شهرستان رفسنجان اظهار کرد: تالارها می توانند با 30 درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند و چنانچه تخلفی صورت گیرد پلمب خواهند شد.

از مردم خواهشمندیم در این شرایط حتی المقدور در این مراسم ها شرکت نکنند.

رییس ستاد کرونای شهرستان رفسنجان در این زمینه تصریح کرد: نیروی انتظامی به شدت با خانه باغها و مکان هایی که در آنجا مراسم عروسی برگزار می شود، برخورد و آنجا را پلمب خواهد کرد.

فصیحی هرندی بیان کرد: از کسبه بازار خواهشمندیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند چرا که اگر این روال تداوم یابد ممکن است با تعطیلی های ناخواسته مواجه شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب خانه باغ هایی در رفسنجان که عروسی برگزار کنند

پلمب خانه باغ هایی در رفسنجان که عروسی برگزار کنند