مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 18:252020-07-19بين الملل

حمایت های ایران را فراموش نخواهیم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزیر امور خارجه ایران و رییس منطقه کردستان عراق شامگاه یکشنبه طی نشست خبری در مورد تحولات و اوضاع عراق و منطقه گفت وگو و رایزنی کردند.

- رییس منطقه کردستان عراق و وزیر خارجه ایران طی نشست خبری، بر تقویت روابط بین تهران و اربیل تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، وزیر امور خارجه ایران و رییس منطقه کردستان عراق شامگاه یکشنبه طی نشست خبری در مورد تحولات و اوضاع عراق و منطقه گفت وگو و رایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه روودآو عراق، نیچروان بارزانی طی این نشست گفت که با ظریف در مورد پیامدهای گسترش بیماری کووید19 در همه جوانب زندگی گفت وگو کرده است.

رییس منطقه کردستان عراق با بیان اینکه اربیل به روابط با همسایگان خود اهمیت زیادی قائل است، اظهار داشت که ایران همسایه مهم برای عراق و اقلیم کردستان است.

ما هرگز حمایت های ایران را فراموش نخواهیم کرد .

محمد جواد ظریف که صبح یکشنبه راهی عراق شد و با مقامات این کشور دیدار و گفت وگو کرد، به نوبه خود در این نشست خبری اظهار داشت که جمهوری اسلامی ایران، از ایفای نقش مهم منطقه کردستان عراق در این کشور استقبال می کند.

او با بیان اینکه تهران و اربیل روابط محکمی و دوستانه ای با هم دارند، گفت که ایران همواره به دنبال توسعه و تقویت روابط خود با منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های ایران را فراموش نخواهیم کرد

حمایت های ایران را فراموش نخواهیم کرد