مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 19:202020-07-19بين الملل

علام دستور کار سفر الکاظمی به تهران و ریاض


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری المعلومه، علاوی اظهار داشت سفر مصطفی الکاظمی نخست وزیر به عربستان سعودی برای مسائل مالی است، - ایاد علاوی نخست وزیر اسبق و رییس ائتلاف الوطنیه عراق به انتقاد تلویحی از سفر مصطفی الکاظمی به عربستان سعودی پرداخت و گفت سفر دوشنبه الکاظمی به عربستان به مسئله پولی و مالی مرتبط است، اما عربستان هیچ پولی ندارد که به عراق کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری المعلومه، علاوی اظهار داشت سفر مصطفی الکاظمی نخست وزیر به عربستان سعودی برای مسائل مالی است، ولی عربستان پولی ندارد که به ما کمک کند، الکاظمی ممکن است در سفر به عربستان مسئله تنش با ایران را بررسی کند و ممکن است برای نزدیک کردن دیدگاه های میان آن دو کشور تلاش کند.

در آستانه سفر الکاظمی به ریاض؛ ائتلاف دولت قانون : پرونده زندانیان سعودی خط قرمز است ائتلاف دولت قانون به ریاست نوری المالکی از مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق خواسته است در پرونده اخراج عناصر سعودی که در تروریسم دست دارند، سازش و مماشات نکند.

بهاء النوری سخنگوی ائتلاف دولت قانون گفت روابط ما با عربستان سعودی نباید به زیان خون شهدا باشد، چرا که تروریستهای سعودی در صدها عملیات انتحاری علیه ملت عراق مشارکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علام دستور کار سفر الکاظمی به تهران و ریاض

علام دستور کار سفر الکاظمی به تهران و ریاض