مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 21:252020-07-19ورزشي

رئال مادرید مساوی کرد و لگانس را به دسته دوم فرستاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آخرین شب از هفته سی و هشتم و پایانی لالیگای اسپانیا، یکشنبه شب هفت دیدار همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها رئال مادرید قهرمان زودهنگام رقابت ها در خانه لگانس، - پرونده فصل 20-2019 لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با تساوی خارج از خانه قهرمان زودهنگام رقابت ها، مشخص شدن چهره دو تیم سقوط کننده دیگر و دیگر تیم دارنده سهمیه لیگ اروپا بسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در آخرین شب از هفته سی و هشتم و پایانی لالیگای اسپانیا، یکشنبه شب هفت دیدار همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها رئال مادرید قهرمان زودهنگام رقابت ها در خانه لگانس، تیمی که برای فرار از سقوط می جنگید، به تساوی 2 - 2 رضایت داد و با این نتیجه میزبانش را در رده هجدهم نگه داشت تا باعث سقوط آن به دسته دوم شود.

رئال مادرید با گلزنی سرخیو راموس در دقیقه 9 پیش افتاد.

برایان جیل در دقیقه 45 کار را برای لگانس به تساوی کشاند، اما مارکو آسنسیو با گلزنی در دقیقه 52 مجدداً کهکشانی ها را پیش انداخت.

راجر آساله در دقیقه 78 برای دومین بار نتیجه را مساوی کرد، اما سومین گلی که می توانست لگانس رده هجدهمی را از سقوط نجات دهد رقم نخورد و به این ترتیب این تیم همراه با اسپانیولی که از قبل سقوطش مسجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رئال مادرید مساوی کرد و لگانس را به دسته دوم فرستاد

رئال مادرید مساوی کرد و لگانس را به دسته دوم فرستاد