مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 03:002020-07-19اجتماعي

قدردانی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از خانواده ناجی قوچ و میش وحشی


مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی به همراه فرماندار اسکو، با خانواده وظیفه شناس ناجی قوچ و میش وحشی در استخر کشاورزی اسفنجان این شهرستان دیدار کرده و از اقدام آنان قدردانی کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی به همراه فرماندار اسکو، با خانواده وظیفه شناس ناجی قوچ و میش وحشی در استخر کشاورزی اسفنجان این شهرستان دیدار کرده و از اقدام آنان قدردانی کردند.

حمید قاسمی در این دیدار این حرکت خانواده وظیفه شناس و طبیعت دوست ناجی قوچ و میش را به عنوان الگویی مثال زدنی برای رفتار مناسب با حیات وحش عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، پنج راس قوچ و میش وحشی از کوه های اطراف روستای اسفنجان برای نوشیدن آب به طرف استخر داخل روستا آمده بودند که سر خورده و در آب استخر گرفتار شده بودند، اما حضور به موقع شهروند وظیفه شناس اسکویی بلال انتظاری این حیوانات را از مرگ نجات داد.

این شهروند وظیفه شناس و دوستدار محیط زیست پس از مشاهده حیوانات گرفتار در استخر نسبت به بیرون کشیدن و نجات آن ها اقدام کرد.

روستای اسفنجان اسکو در مسیر روستای تاریخی کندوان در 60 کیلومتری جنوب تبریز واقع شده و از طبیعت زیبا و حیات وحش متنوع برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از خانواده ناجی قوچ و میش وحشی

قدردانی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از خانواده ناجی قوچ و میش وحشی