مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 03:102020-07-19اقتصادي

3 خیر روستای «بادخوره» 40 جوان را شاغل کردند


دهیار روستای بادخوره اسدآباد گفت: اشــتغال پایدار ضامن توسعه و شکوفایی روستایی بوده و به ماندگاری اهالی در دیار خود و مهاجرت معکوس می انجامد.

- ایسنا/همدان دهیار روستای بادخوره اسدآباد گفت: اشــتغال پایدار ضامن توسعه و شکوفایی روستایی بوده و به ماندگاری اهالی در دیار خود و مهاجرت معکوس می انجامد.

رضا نجفی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: خوشبختانه در راستای اشتغال پایدار در حال حاضر سه نفر از خیران علاقمند به تولید در روستا با فراهم کردن زمینه های اشتغال و تولید برای 40 نفر از جوانان این روستا اشتغالزایی داشته اند.

وی با تاکید بر اینکه از خیران سرمایه گذار برای راه اندازی اشتغال پایدار در روستای بادخوره حمایت می کنیم، افزود:کارگاه سفال با اشتغالزایی 10نفر،کارگاه تولید نان بستنی با سرمایه گذاری 500میلیون تومان با اشتغالزایی 25نفر وباشگاه سوارکاری وپرورش اسب با اشتغالزایی چهار نفر توسط این خیران سرمایه گذار توانسته است زمینه اشتغال جوانان جویای کار در این روســتا را فراهم کند که قطعا جذب خیران سرمایه گذار بیشتر برای راه اندازی چنین شغل هایی از نقش موثری در رفع معضل بیکاری جوانان این روستا برخوردارخواهد بود.

نجفی در ادامه با بیان اینکه تاکنون بیش از 70 درصد معابر و خیابان های این روستا از نعمت آسفالت بهرمند شده است، تصری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 خیر روستای «بادخوره» 40 جوان را شاغل کردند

3 خیر روستای «بادخوره» 40 جوان را شاغل کردند