مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-20فناوري

اطلاعاتتان در معرض خطر است!


کاربران فضای مجازی باید از کلیک کردن روی لینک های مشکوک و دانلود نرم افزار از منابع نامعتبر اجتناب و از نرم افزارهای امنیتی برای حفاظت مداوم سیستم های خود استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اپلیکیشن هایی با اهداف خاص می تواند توسط هکرها طراحی شود و در شبکه های اجتماعی با نام های تحریک آمیز و اغواکننده به اشتراک گذاشته شود که حاوی یک بدافزار باشند و با باز کردن آنها امکان افشای اطلاعات شما وجود دارد.

همچنین ارسال یک ایمیل آلوده یا جعلی بسیار ساده و بدون دردسر است و یک مهاجم به سادگی می تواند اقدام به ارسال یک ایمیل آلوده کند.

نرم افزارهایی وجود دارند که قابلیت دسترسی به نرم افزار و سخت افزار گوشی مثل صندوق پیامک، دفترچه تلفن، دوربین و امکان ذخیره صدا را به هکر می دهند، به همین دلیل همان طور که پلیس فتا هشدار می دهد، کاربران فضای مجازی باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا بوده و از نصب اپلیکشن های نامعتبر خودداری کنند.

همه کاربران فضای مجازی باید نرم افزارهای امنیتی مانند آنتی ویروس و فایروال به روز شده را در دستگاه متصل به اینترنت خود استفاده کنند.

با دسترسی هکرها به محتوای پیامک های فرد قربانی این امر نیز متصور است که شبکه اجتماعی یا ایمیل قربانی نیز مورد سوءاستفاده واقع شود و هکر می تواند با تغییر شماره تماس یا ایمیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعاتتان در معرض خطر است!

اطلاعاتتان در معرض خطر است!