مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-20سياسي

انتصاب مجدد حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی به عنوان امام جمعه مراغه


طی حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی برای یک دوره دیگر به عنوان امام جمعه شهرستان مراغه منصوب شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی طی حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی برای یک دوره دیگر به عنوان امام جمعه شهرستان مراغه منصوب شد.

متن حکم انتصاب امام جمعه مراغه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای محمدتقی پورمحمدی شبکه نورانی نماز جمعه این ثمره مبارک خون شهدای گران قدر و یادگار امام راحل عظیم الشان (ره) پس از احیا در ام القری جهان اسلام مسیر شکوفایی ارتقاء کیفی و افزایش اثربخشی را ادامه خواهد داد تا به مثابه قرارگاه ایمان تقوا بصیرت و اخلاق از روند تمدن سازی در گام دوم انقلاب پشتیبانی نماید.

از این رو با اعتماد به فضل الهی و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ضمن قدردانی از مجاهدت ها و حضور پرثمری که در دوره اخیر داشته اید برای یک دوره جدید از طرف رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای جنابعالی که بحمدالله از شایستگی علمی و عملی و روحیه انقلابی برخوردار هستید، به عنوان امام جمعه شهرستان مراغه در آذربایجان شرقی منصوب می شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مجدد حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی به عنوان امام جمعه مراغه

انتصاب مجدد حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی به عنوان امام جمعه مراغه