مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-20اقتصادي

رکورد مصرف برق در استان مرکزی شکسته شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مصرف برق در ظهر روز 29 تیرماه در این استان با 946 مگاوات از ابتدای سال جاری تاکنون رکورد زد.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مصرف برق در ظهر روز 29 تیرماه در این استان با 946 مگاوات از ابتدای سال جاری تاکنون رکورد زد.

بر اساس اعلام روابط عمومی توزیع برق استان مرکزی، محمد اله داد افزود: مصرف برق این استان در 29 تیرماه نسبت به روز گذشته هفت درصد افزایش نشان می دهد و براساس پیش بینی هواشناسی استان مرکزی دمای هوای مناطق مختلف استان تا پایان هفته جاری تا شش درجه سانتیگراد گرم تر می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: در صورتی که مشترکان برق این استان در بخش های مختلف همکاری لازم را در زمان پیک بار نداشته باشند، خاموشی ها اعمال می شود.

اله داد افزود: اگر مردم، صنایع، ادارات و کشاورزان استان مرکزی در مصرف برق مراعات و صرفه جویی نکنند، در زمان پیک برق مصرف کنند و مصرف بهینه نداشته باشند، هم جریمه می شوند و هم با خاموشی مواجه خواهیم شد.

وی همچنین گفت: علاوه بر این، مشترکانی هم که در بخش های مختلف خانگی، صنایع، ادارات و کشاورزی رعایت مصرف را کرده و صرفه جویی کنند جایزه خوش حسابی و بخشودگی دریافت می کنند و تخفیف خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد مصرف برق در استان مرکزی شکسته شد

رکورد مصرف برق در استان مرکزی شکسته شد