مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-20اقتصادي

پروژه های سیلاب نیمه تمام باقی ماند/ آتش سوزی در سطح 580 هکتار از مراتع


برخی از پروژه های سیلاب به دلیل کامل نبودن اعتبار به صورت نیمه تمام باقی مانده که پیگیر اعتبار برای تکمیل آنها هستیم.

- خرم آباد- استاندار لرستان، گفت: برخی از پروژه های سیلاب به دلیل کامل نبودن اعتبار به صورت نیمه تمام باقی مانده که پیگیر اعتبار برای تکمیل آنها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید موسی خادمی شامگاه یکشنبه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به منظور بررسی پروژه های عمرانی، اظهار داشت: به دنبال سیل فروردین ماه 98، حدود 1300 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 1,500 میلیارد تومان در استان لرستان در حال اجرا است که در این جلسه، روند پیشرفت فیزیکی این پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: خوشبختانه پروژه های مذکور از پیشرفت فیزیکی خیلی خوبی برخوردارند، گرچه در مواردی هم به دلایلی مثل صعب العبور بودن منطقه یا ضعیف بودن پیمانکار یا عدم استقبال پیمانکاران به دلیل تأمین منابع اعتبار از محل اوراق و اسناد با زمان بازپرداخت چند ساله و دلایل این چنینی دچار مشکل هستند که تصمیماتی در خصوص تسریع در روند اجرای آنها نیز اتخاذ شد.

استاندار لرستان، ضمن ابراز امیدواری نسبت به اینکه 1300 پروژه مورد نظر تا پایان سال تکمیل شوند، گفت: برخی دیگر از پروژه ها به دلیل کامل نبودن اعتبار به صورت نیمه تمام باقی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های سیلاب نیمه تمام باقی ماند/ آتش سوزی در سطح 580 هکتار از مراتع

پروژه های سیلاب نیمه تمام باقی ماند/ آتش سوزی در سطح 580 هکتار از مراتع