مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-20اقتصادي

350 پرونده تخلف اصناف استان سمنان در زمینه قاچاق تشکیل شد


سرپرست صنعت معدن و تجارت سمنان از تشکیل 348 پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا در سطح اصناف استان خبر داد و گفت: این پرونده ها تنها در بازه زمانی سه ماهه اول سال 99 تشکیل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تشنه دل صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سازمان صمت سمنان ضمن بیان اینکه 153 میلیارد ریال کالای قاچاق در سه ماهه اول سال جاری از اصناف استان کشف شده است، تاکید کرد: در این رابطه 348 پرونده تخلف گشایش یافته است.

وی با بیان اینکه دو هزار و 270 مورد بازرسی طی سه ماهه اول سال 99 از اصناف سطح استان سمنان صورت گرفته است، ابراز کرد: این بازرسی ها در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، حمایت از تولید و کالای ایرانی صورت گرفته است.

سرپرست صمت استان سمنان با بیان اینکه بازرسان مستقر سازمان صنعت معدن و نماینده های عضو کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا به صورت مشترک بازرسی ها را صورت می دهند، گفت: مراتب تخلفات برای رسیدگی قانونی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

تشنه دل بیان کرد: بیشترین کالای قاچاق کشف شده در سطح استان طی سه ماهه اول سال جاری مربوط به گروه های کالایی آرایشی و بهداشتی، مواد دخانی، مواد غذایی، سوخت، آرد و نان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 پرونده تخلف اصناف استان سمنان در زمینه قاچاق تشکیل شد

350 پرونده تخلف اصناف استان سمنان در زمینه قاچاق تشکیل شد