مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-20سياسي

گزارش هیات مبارزه با فساد تونس درباره اتهامات نخست وزیر مستعفی


هیات مبارزه با فساد تونس گزارشی از اتهام های نخست وزیر این کشور شامل تعارض منافع، فساد مالی و اداری و فرار مالیاتی در قراردادهای دولت با شرکت هایی که مالک بخشی از سهام آنهاست، - هیات مبارزه با فساد تونس گزارشی از اتهام های نخست وزیر این کشور شامل تعارض منافع، فساد مالی و اداری و فرار مالیاتی در قراردادهای دولت با شرکت هایی که مالک بخشی از سهام آنهاست، منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، این هیات اعلام کرد، گزارش دوم خود همراه با مجموعه ای از اسناد و تاییدیه های مربوط به پرونده اتهامات الیاس الفخفاخ، نخست وزیر تونس را به نماینده کشور در بخش اقتصادی و پولی دستگاه قضایی ارائه کرد.

این هیات گزارش داد، با توجه به وجود شواهدی جدی، قوی و روشن از نقض قوانین و انجام اقداماتی که می توانند در چارچوب فساد قرار بگیرند، خواستار صدور دستورات قضایی برای ممنوع السفر شدن و بلوکه دارایی های برخی از مظنونان این پرونده شده است.

قیس سعید، رییس جمهور تونس روز پنج شنبه با اعلام قبول استعفای الفخفاخ از نخست وزیری گفت: رایزنی ها برای مکلف کردن فرد جدیدی برای تشکیل کابینه را آغاز شدند.

رسانه های تونس فاش کردند، قیس سعید در نشست روز جمعه خود با راشد الغنوشی، رییس پارلمان تونس، نور الدین الطبوبی، دبیرکل اتحادیه کار تونس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش هیات مبارزه با فساد تونس درباره اتهامات نخست وزیر مستعفی

گزارش هیات مبارزه با فساد تونس درباره اتهامات نخست وزیر مستعفی