مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-20سياسي

برگزاری دهمین نمایشگاه برق اصفهان با حضور 94 شرکت


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از برپایی دهمین نمایشگاه بین المللی برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی به مدت چهار روز در استان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از برپایی دهمین نمایشگاه بین المللی برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی به مدت چهار روز در استان خبر داد.

علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه این نمایشگاه به صورت دوسالانه برگزار می شود و دوره قبلی آن در سال 97 برگزار شده بود، گفت: دهمین دوره نمایشگاه برق اصفهان طی روزهای دوم تا پنجم مردادماه 99 با حضور 94 شرکت از شش استان کشور در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برپا می شود.

وی با بیان اینکه شرکت های معتبری از استان های اصفهان، تهران، قم، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و قزوین در دهمین نمایشگاه بین المللی برق اصفهان حضور خواهند داشت، افزود: این شرکت ها در حوزه های روشنایی، تابلو برق، کلید و پریز، اتوماسیون و سیم و کابل فعالیت دارند و توانمندی های خود را در نمایشگاه اصفهان به نمایش می گذارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان مساحت این نمایشگاه را 8500 مترمربع عنوان کرد و گفت: بارمان اتوماسیون، جهان الکتریک، آلوم کابل، شیوا امواج، یکتا افروز، سیم و کابل کاشان، سیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دهمین نمایشگاه برق اصفهان با حضور 94 شرکت

برگزاری دهمین نمایشگاه برق اصفهان با حضور 94 شرکت