مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-20ورزشي

شصت و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد


شصت و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با رعایت پروتکل بهداشتی و با ریاست دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

- دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در این باره گفت:در نشست امروز هیات اجرایی،ابتدا موضوعات مطرح شده در نشست وبینار اخیر IOC که با حضور توماس باخ و اعضای کمیته بین المللی المپیک برگزار شده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سپس آقای عبدی افتخاری رییس محترم کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی گزارش خود را در ارتباط با تعیین شاخص های کمک به رشته های المپیکی ارایه داد و موضوع پیشنهادی نحوه جذب قهرمانان به جلسات بعدی موکول گردید.

سعیدی خاطر نشان کرد:موضوع دیگر این گزارش مربوط به شاخص های تعیین شده برای کمک به رشته های المپیکی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت شاخص هایی همچون ضریب مدال آوری،حضور در مسابقات برون مرزی، کسب کرسی های بین المللی، قاره ای و جهانی،میزان جمعیت ورزشکاران آن رشته، ضریب مدیریت و عملکردهای دیگر همچون میزبانی مسابقات، اجلاس ها ،دور ه های بین المللی و کارهای علمی ،پژوهشی و بکار گیری مناسب افراد فنی و اجرایی در فدراسیون می باشد.

سعیدی در ادامه ابراز داشت: البته برای توجه به ضریب رشته های پایه و پر مدال مقرر شد این امر بر اساس آیین نامه جداگانه مشخص شود تا ضمن تعیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شصت و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

شصت و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد