مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-20اقتصادي

واحدهای کشاورزی آسیب دیده از کرونا در سامانه کارا ثبت نام کنند


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: صاحبان واحد های آسیب دیده از ویروس کرونا در بخش کشاورزی استان در سامانه کارا ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی چاله چاله امروز در جمع اصحاب رسانه، استان کرمانشاه را از قطب های کشاورزی در کشور دانست و اظهار داشت: ویروس کرونا بر بسیاری از بخش های جامعه تاثیر گذاشته در این میان بخش کشاورزی نیز از این ویروس در امان نمانده است.

وی در توضیح برآورد میزان خسارت ها، افزود: متاسفانه اثرات این ویروس مخرب در حوزه کشاورزی اثرات وسیع طیفی بوده و اکثر زیربخش ها در حوزه تولید به دلیل محدودیت هایی که در مصرف در شرایط خاصی در کشور به وجود آمد عدم تعادل بین تولید و مصرف را ایجاد کرد که از طرفی سبب محدودیت های صادراتی  بالاجبار شد، با مشکلاتی مواجه کرده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه عدم تامین نهاده های بخش هایی که باید در زمان مناسبی تامین می شد را در قالب دیگر ضربات کرونا به بخش کشاورزی بیان کرد و گفت: چون بخش کشاورزی با موجودات زنده سروکار دارد و تابع تامین نهاده هایی است که باید به موقع تامین، تا اثر دقیق آن برآورده می شد و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای کشاورزی آسیب دیده از کرونا در سامانه کارا ثبت نام کنند

واحدهای کشاورزی آسیب دیده از کرونا در سامانه کارا ثبت نام کنند