مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-20حوادث

مرگ 72 نفر در تصادفات رانندگی استان همدان در 93 روز


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ 72 نفر در حوادث رانندگی در محورهای استان طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ 72 نفر در حوادث رانندگی در محورهای استان طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

دکتر ارتین کمالی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح خبر مطرح کرد: در سه ماهه نخست امسال 72 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد 14 نفر در تصادفات برون شهری، 57 نفر در سوانح درون شهری و یک نفر نیز در راه خاکی و روستایی جان باختند.

وی با اشاره به تصادفات منجر به مرگ در تیرماه اظهار کرد: ساعت یک بامداد 29 تیرماه یک دستگاه خودروی پراید در محور مریانج به سمت حیدره واژگون شده و راننده 20 ساله در دم فوت می کند.

کمالی با بیان اینکه 21 تیرماه نیز یک پیرمرد 70 ساله در حوالی شهرک امیریه(نایب احمد) با یک دستگاه پژو پارس تصادف می کند، افزود: این فرد بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود اما به علت شدت جراحات وارده پس از هشت روز در 29 تیرماه فوت می کند.

وی ادامه داد: 19 تیرماه نیز مردی 37 ساله با خودروی سمند در جاده رزن- آوج در حال رانندگی بوده که متأسفانه خودرو واژگون می شود و به بیمارستان انتقال می یابد اما به علت شدن جراحات وارده پس از 10 روز در 28 تیرماه فوت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 72 نفر در تصادفات رانندگی استان همدان در 93 روز

مرگ 72 نفر در تصادفات رانندگی استان همدان در 93 روز