مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-20اقتصادي

دهمین نمایشگاه صنعت برق با حضور فناوران داخلی برگزار می شود


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: دهمین نمایشگاه بین المللی برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی دوم تا پنجم مرداد با حضور 94 شرکت در اصفهان برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، علی یارمحمدیان اظهار کرد: دهمین نمایشگاه دوسالانه بین المللی برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی از دوم مرداد به مدت پنج روز با حضور 94 شرکت از شش استان کشور در نمایشگاه پل شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه شرکت های معتبری از استان های اصفهان، تهران، قم، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و قزوین در دهمین نمایشگاه بین المللی برق اصفهان حضور خواهند داشت، افزود: این شرکت ها در حوزه های روشنایی، تابلو برق، کلید و پریز، اتوماسیون و سیم و کابل فعالیت دارند و توانمندی های خود را در نمایشگاه اصفهان به نمایش می گذارند.

وی خاطرنشان کرد: بارمان اتوماسیون، جهان الکتریک، آلوم کابل، شیوا امواج، یکتا افروز، سیم و کابل کاشان، سیم و کابل دامغان و سیم و کابل ایوان خراسان از جمله برندهای مطرحی هستند که در نمایشگاه برق و الکترونیک اصفهان حضور می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین نمایشگاه صنعت برق با حضور فناوران داخلی برگزار می شود

دهمین نمایشگاه صنعت برق با حضور فناوران داخلی برگزار می شود