مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-20اقتصادي

کارآفرینی جوان ایلامی با پول قرضی/ ارتباط شیرین عروس و خواهرشوهر در کارگاه قنادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، با توجه به اینکه امروزه یکی از مشکلات کشور اشتغال است؛ حمایت مسوولین از کارآفرینانی که خود با سرمایه اولیه دست به اشتغالزایی زده و در جامعه اشتغال را رونق می دهند با اهمیت است.

 کارآفرینی از محورهای اصلی رشد و توسعه بوده زیرا موجب اشتغال و افزایش سود و سرمایه می شود، این در حالی است که موجب پر شدن شکاف ها و خلاهای بازار کار خواهد شد و نتیجه مطلوبی را به دنبال دارد.

  در حالی که بیکاری به معضل اصلی جوانان و خانواده ها و چالش اصلی پیشرو آن ها تبدیل شده است، جامعه از آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری و به دنبال آن فقر رنج می برد و ایجاد مشاغل و راه اندازی کارگاه ها می تواند راهکاری موثر برای کاهش بیکاری و توسعه اقتصادی جامعه باشد.

  حکایت سختی و رنج حاصل از بیکاری و آرزوی رسیدن به خواسته ها شاید کمی سخت باشد اما چه دلنشین است زمانی که امید را از دست ندهیم و با توکل به خدا در مسیری که پیشرو داریم، تلاش کنیم و نتیجه ای شیرین برایمان به ارمغان آید.

    راه اندازی اولین قنادی در شهرستان چرداول حسین ثابتی جوان ایلامی فعالی است که در زندگی سختی های زیادی را متحمل شده و اکنون به فکر راه اندازی اولین قنادی در شهرستان چرداول افتاده و از این راه  کسب درآمد حلال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی جوان ایلامی با پول قرضی/ ارتباط شیرین عروس و خواهرشوهر در کارگاه قنادی

کارآفرینی جوان ایلامی با پول قرضی/ ارتباط شیرین عروس و خواهرشوهر در کارگاه قنادی