مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-20فرهنگي

پوستر فستیوال سن سباستین 2020 رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسکرین دیلی، در حالی که اعلام شد ویلم دفو بازیگر چهره فستیوال فیلم بین المللی سن سباستین امسال خواهد بود، - برای سومین بار یک چهره بین المللی روی پوستر جشنواره فیلم سن سباستین جای گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسکرین دیلی، در حالی که اعلام شد ویلم دفو بازیگر چهره فستیوال فیلم بین المللی سن سباستین امسال خواهد بود، پوستر این جشنواره با تصویری از وی رونمایی شد.

جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین که قرار است بین روز های هجدهم تا بیست وششم سپتامبر (28 شهریور تا 5 مهر) در اسپانیا برگزار شود، پوستر این دوره را رونمایی کرد.

خوزه لوییز ربوردینوس مدیر فستیوال در یک کنفرانس خبری که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، این خبر را اعلام کرد.

او در اشاره به تغییرات فستیوال در پاسخ به پاندمی کووید -19 گفت: فستیوال در یکی از نامطمئن ترین سال ها برگزار می شود و داریم تلاش می کنیم تا آن را تبدیل به یک فستیوال مطمئن و امن بکنیم.

سن سباستین امسال تعداد فیلم های نمایش داده شده خود را 30 درصد کم می کند و بیشتر فعالیت های صنعتی آن از جمله مباحثه تهیه فیلم، بخش سینه مالدیا و تکنولوژی، میزگرد ها و مسترکلس های آن به صورت آنلاین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر فستیوال سن سباستین 2020 رونمایی شد

پوستر فستیوال سن سباستین 2020 رونمایی شد