مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-20اقتصادي

ثبت نام شرکت سهامی خاص به پنجره واحد فیزیکی کسب وکار اضافه شد+سند


مصوبات هیات مقررات زدایی برای توسعه پنجره واحد فیزیکی کسب و کار نشان می دهد ثبت نام شرکت های سهامی خاص نیز به این پنجره اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مصوبه جلسه سی و نهم تاریخ 1399/04/29 در خصوص بررسی توسعه پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار با عنایت به بررسی های انجام شده در خصوص موضوع مذکور، هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار تصویب کرد.

  1.

با توجه به اقدامات انجام شده قبلی، حداکثر ظرف یک هفته از ابلاغ این تصویب نامه، پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار برای ارائه خدمات ثبت شرکت با مسئولیت محدود در چهار مرکز استان شامل شهرهای تبریز، اصفهان، مشهد و شیراز مطابق با پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار شهر تهران راه اندازی شود.

2.

حداکثر ظرف مدت دو هفته از ابلاغ این تصویب نامه، ثبت شرکت سهامی خاص به خدمات پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار شهر تهران افزوده شود.

3.

حداکثر ظرف مدت دو ماه از ابلاغ این تصویبنامه در صورت تایید دبیرخانه ثبت شرکت سهامی خاص به خدمات پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار 4 استان افزوده شود.

4.

اجرای مراحل ثبت نام مالیات مستقیم و دریافت کد اقتصادی و همچنین ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده در فرآیند پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار در تهران و 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام شرکت سهامی خاص به پنجره واحد فیزیکی کسب وکار اضافه شد+سند

ثبت نام شرکت سهامی خاص به پنجره واحد فیزیکی کسب وکار اضافه شد+سند