مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-20سياسي

لزوم خروج زندان ها از استان البرز/ حاشیه نشینی رو به افزایش است


معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان البرز با اشاره به ضرورت خروج زندان ها، گفت: متاسفانه پدیده حاشیه نشینی در استان رو به افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر داراب خانی ظهر دوشنبه در نشستی خبری، با بیان اینکه زندان های استان پذیرش این همه زندانی را ندارد، گفت: متهمان عادی و خطرناک باید از هم جدا باشند.

وی با اشاره به وجود زندان های ملی در استان البرز و حضور تعداد زیادی از زندانی های تهران در این زندان ها، گفت: خواهان خروج زندان ها از استان البرز هستیم این موضوع با ریاست قوه قضاییه نیز مطرح شده است.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان البرز با اشاره به اینکه برخی مناطق حاشیه ای استان کانون بسیاری از جرایم شده است، افزود: مجرمان ساکن در حاشیه شهرها وارد محیط های شهری و حتی استان های مجاور می شوند و به ارتکاب جرم می پردازند.

داراب خانی با تاکید بر اینکه حاشیه نشینی در استان البرز رو به افزایش است، گفت: شرایط استان در این زمینه خاص است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه 160 برنامه پیشگیرانه در خصوص جرایم و تخلفات انتخاباتی پیش بینی شده است، گفت: اعتراضات و تجمعات قانونی نیز در استان رصد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم خروج زندان ها از استان البرز/ حاشیه نشینی رو به افزایش است

لزوم خروج زندان ها از استان البرز/ حاشیه نشینی رو به افزایش است