مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-20سياسي

اجرای 17 عنوان برنامه در هفته ملی مهارت در فارس


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس از برگزاری برنامه های امسال هفته ملی مهارت به صورت مجازی در استان خبر داد و گفت: 17 عنوان برنامه در این هفته در فارس اجرایی خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس از برگزاری برنامه های امسال هفته ملی مهارت به صورت مجازی در استان خبر داد و گفت: 17 عنوان برنامه در این هفته در فارس اجرایی خواهد شد.

حشمت کوشکی دوشنبه 30 تیر در یک کنفرانس خبری ضمن تبریک هفته ملی مهارت بیان کرد: با ارزش بخشیدن به انسان توانمند و انسانی که مجهز به توان علمی و مدیریتی است، می توان در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید گام برداشت.

او با بیان اینکه امروز جوانان تحصیلکرده و نیازمند به مهارت آموزی باید از فرصت های بخش دولتی و خصوصی برای ترقی کسب و کار استفاده کنند، افزود: افراد کارآفرینی که ایجاد اشتغال پایدار می کنند، کمتر به مشکلات اقتصادی و معیشتی گرفتار می شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس ادامه داد: اگر امروز ژاپن و آلمان دارای جایگاه هستند به دلیل این است که از سرمایه انسانی خود غافل نشده اند و تولید و توسعه پایدار در کشور خود ایجاد کرده اند؛ تنها راهی که بتوانیم در میان کشورهای پیشرفته جای خود را پیدا کنیم، حرکت به سمت آموزش های مهارتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 17 عنوان برنامه در هفته ملی مهارت در فارس

اجرای 17 عنوان برنامه در هفته ملی مهارت در فارس