مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-20سياسي

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید حشمت الله صمیمی دوست در حاشیه بازدید از روند اهدای سبدهای معیشتی در استان، اظهار داشت: در راستای شیوع بیماری زندگی کارگران را از ابعاد مختلف تحت تاثیر قرار داده است، عنوان کرد: بیش از 900 واحد صنفی در جمعه بازار شهر یاسوج و به تبع آن در سایر شهرستان های استان در چند ماه گذشته به دلیل شیوع این بیماری تعطیل بودند.

وی بیان کرد: با توجه به هدایت حکیمانه و تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در راستای رفع مشکلات افراد کم درآمد به نهادهای اجرایی ابلاغ شد.

صمیمی دوست با اشاره به اینکه با اجرای این رزمایش تا حدودی مشکلات این قشر از جامعه برطرف شد ، افزود: 28 هزار واحد صنفی در استان وجود دارد و قریب به 20 هزار صنف به دلیل شرایط خاص تعطیل شده بودند.

صمیمی گفت: در طول این مدت فعالیت 3 هزار و 400 نفر از رانندگان برون شهری و حمل بار کاهش یافته است.

وی با اشاره به بیکار شدن کارگران فصلی و ساختمانی، افزود: در حوزه گردشگری نیز هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی ما به صورت نیمه فعال به ارائه خدمت می پردازند.

صمیمی با اشاره به توجه ویژه دولت، سپاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دور اول توزیع این کمک ها، گفت: در دور گذشته  از یک میلیون بسته تعداد 25 هزار بسته به استان ما اختصاص داده شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی در کهگیلویه و بویراحمد