مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-20اجتماعي

برپایی 4 ایستگاه توزیع ماسک ارزان قیمت در شهر اسدآباد


فرماندار اسدآباد از برپایی 4 ایستگاه توزیع ماسک ارزان قیمت در شهر اسدآباد خبر داد و گفت: استفاده از ماسک مسیر مبارزه با ویروس کرونا را هموار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درویشی پیش از ظهر دوشنبه در ستاد مدیریت پیشگیری از کووید 19 از برپایی 4 ایستگاه توزیع ماسک ارزان قیمت در سطح شهر اسدآباد خبر داد.

وی یاد آور شد: یکی از تولید کنندگان ماسک برای ترغیب و تشویق و فرهنگ سازی به استفاده از ماسک؛ 7 هزار عدد ماسک رایگان در فضاهای آموزش و پرورش، مدارس، دفتر امام جمعه، زندان و مراکز پرتجمع توزیع کرده که این حرکت تولید کننده ماسک قابل تقدیر است.

درویشی تب سنجی در ادارات و اتخاذ تصمیم توسط شهرداری و اصناف برای تقسیم محل برگزاری روز بازارها در سطح شهر در راستای رعایت فاصله گذاری ها و پروتکل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد.

فرماندار اسدآباد گفت: گندزدایی ادارات در پایان روز کاری و جلوگیری از ورود مداحان به باغ بهشت نیز باید مورد توجه قرار گیر ضمن اینکه گزارش هر گونه مراسم عزا و جشن عروسی در روستاها باید توسط دهیاران و بخشداران به دادستان ارائه شود تا از 3 روز قبل برای اقدامات قضایی و ارائه اخطارهای لازم صورت گیرد.

وی به فعالیت تاکسی ها نیز اشاره کرد و با بیان اینکه با رانندگان تاکسی های متخلف که در قسمت عقب خودرو بیش از دو مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 4 ایستگاه توزیع ماسک ارزان قیمت در شهر اسدآباد

برپایی 4 ایستگاه توزیع ماسک ارزان قیمت در شهر اسدآباد