مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-20اقتصادي

شاهد گران فروشی شکر در بازار هستیم/قیمت مصوب هر کیلوشکر 8 هزار و 200 تومان است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نرخ مصوب هر کیلو شکر را 8 هزار و 200 تومان برشمرد و گفت: برخی اقدام به فروشی شکر با قیمت بالاتر از نرخ مصوب هستند که به جدیت بازرسی انجام خواهد شد و با گران فروشان برخورد خواهیم داشت.

- رامین ربیعی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه دیده شده در برخی مواقع توزیع شکر با قیمت بالا انجام می شود، گفت از دقایقی گذشته توزیع شکر توسط بازرسین ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز ادامه داد: شکر به میزان کافی در بازار توزیع شده است و در این زمینه کمبودی وجود ندارد، از این رو با گران فروشی را به صورت جدی برخورد خواهد شد.

ربیعی تصریح کرد: شکر به صورت کیلویی بسته بندی شده است و حداکثر قیمت مصوب هر کیلو شکر هشت هزار و 200 تومان خواهد بود.

وی با بیان اینکه توزیع شکر به صورت فله ای ممنوع خواهد بود، اضافه کرد: با هدف کنترل بازار بسته بندی شکر یک کیلویی انجام شده و در بازار توزیع شده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه برخی فروشگاه های سطح استان کمتر از قیمت 8 هزار و 200 تومان شکر توزیع می کنند که ممنون آن ها هستیم، اضافه کرد: اگر شهروندان با مورد گران فروشی مواجه شدند با ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد گران فروشی شکر در بازار هستیم/قیمت مصوب هر کیلوشکر 8 هزار و 200 تومان است

شاهد گران فروشی شکر در بازار هستیم/قیمت مصوب هر کیلوشکر 8 هزار و 200 تومان است