مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-20سياسي

دورکاری یک سوم کارمندان در مازندران


استاندار مازندران با تاکید بر اینکه، محافظت از جان مردم دلیل اصلی اعمال محدودیت ها در مازندران است، گفت: اکنون یک سوم کارکنان دولت دورکاری می کنند و افراد دارای شرایط خاص و پرخطر الزامی برای حضور در ادارات ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان، اظهار کرد: کرونا کشور ما و همه جهان را درگیر و معیشت و مشاغل مردم را تهدید کرد بنابراین مقابله با این ویروس و بیماری منحوس و حفظ همزمان معیشت و اقتصاد مردم در دستور کار استان قرار گرفت.

وی با اشاره به این که مردم این استان مردم بسیار خوب و بزرگی هستند و هرگاه احساس کردند که باید به صحنه بیایند، درنگ نکردند که تجلی باشکوه آن را در قالب حضور لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس دیدیم، افزود: در موج نخست شیوع کرونا با تلاش همه نیروهای فعال و همکاری و همراهی مردم به وضعیت خوبی در مقابله با این بیماری رسیدیم.

استاندار مازندران با بیان این که بر اساس پیش بینی ها؛ کرونا تا مدتی مهمان ماست و به زودی از کشور خارج نمی شود و در نتیجه؛ با دوگانه سلامت و معیشت و تمرکز برای حفاظت از هر دو روبرو هستیم، اظهار کرد: تنها راهکار مقابله با کرونا تغییر در رفتار و تجهیز و قوی کردن خود است و این مهم جز از طریق استفاده از ماسک، رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی و عدم مشارکت در تجمعات می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری یک سوم کارمندان در مازندران

دورکاری یک سوم کارمندان در مازندران