مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-20سياسي

موسوی: امیدواریم انتخابات سوریه گامی در راستای صلح و ثبات باشد


سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است انتخابات پارلمانی سوریه گامی مثبت در راستای صلح، ثبات و پیشرفت روند گفت وگوهای سیاسی سوری - سوری و تسکین آلام مردم این کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سید عباس موسوی ضمن ابراز خرسندی جمهوری اسلامی ایران از برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی سوریه اظهارداشت: این انتخابات در شرایطی برگزار می شود که مردم سوریه به دلیل درگیری و ویرانی های تحمیل شده ناشی از اقدامات گروه های تروریستی، حضور نیروهای اشغالگر خارجی و تحریم های ظالمانه یکجانبه رنج و سختی های زیادی را متحمل شده اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است انتخابات پارلمانی سوریه گامی مثبت در راستای صلح، ثبات و پیشرفت روند گفت وگوهای سیاسی سوری-سوری و تسکین آلام مردم این کشور باشد.

سومین دوره انتخابات پارلمانی در سوریه بعد از اصلاح قانون اساسی این کشور از صبح روز یکشنبه در 14 استان و در 7 هزار و 400 مرکز اخذ رای برای انتخاب 250 نماینده مجلس سوریه برگزار شد.

با وجود بحران ده سال گذشته در سوریه و اشغال بخش های زیادی از این کشور در یک دهه گذشته تاکنون 6 انتخابات شامل سه انتخابات پارلمانی، دو انتخابات شوراهای محلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: امیدواریم انتخابات سوریه گامی در راستای صلح و ثبات باشد

موسوی: امیدواریم انتخابات سوریه گامی در راستای صلح و ثبات باشد