مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-20دانش

بازگرداندن دانشجویان به دانشگاه مهمترین دغدغه آموزش عالی


یکی از مهم ترین دغدغه های آموزش عالی در شرایط پیچیده کنونی بازگرداندن دانشجویان به فضای دانشگاهی است چرا که نبود دانشجویان در محیط دانشگاه تأثیر منفی می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با رییس و چند تن از مسئولان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تأکید کرد: مجموعه های کانونی می بایست در کاهش آلام اجتماعی ناشی از شیوع بیماری کرونا سهیم شوند.

وی در این دیدار با اشاره به مأموریت های جمعیت هلال احمر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر از جمله نهادهایی است که مأموریت های آن معطوف به خیر و منفعت عمومی است و لذا اقدامات این نهاد مورد پذیرش اجتماعی قرار گرفته و به نوعی از سرمایه اجتماعی مطلوبی برخوردار است.

معاون فرهنگی وزیر علوم با اشاره به شیوع بیماری کرونا در ماه های اخیر در کشور و حتی در جهان اظهار داشت: یکی از مهم ترین دغدغه دست اندرکاران آموزش عالی کشور در شرایط پیچیده کنونی بازگرداندن دانشجویان به فضای دانشگاهی است چرا که نبود دانشجویان در محیط دانشگاه تأثیر منفی می گذارد.

وی داد: باید بپذیریم در جامعه ای زندگی می کنیم که به لحاظ اجتماعی پرریسک هستیم و در چنین شرایطی نقش تشکل ها و مجموعه های داوطلب از اهمیت بیشتری برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگرداندن دانشجویان به دانشگاه مهمترین دغدغه آموزش عالی

بازگرداندن دانشجویان به دانشگاه مهمترین دغدغه آموزش عالی