مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 11:502020-07-20پزشكي

آمار قربانیان کرونا در فارس به مرز هشدار رسید


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز(دوشنبه 30 تیرماه) اعلام کرد: آمار قربانیان کرونا در این استان به مرز هشدار رسیده است.

- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز(دوشنبه 30 تیرماه) اعلام کرد: آمار قربانیان کرونا در این استان به مرز هشدار رسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روند افزایشی مرگ براثر کووید 19 در استان فارس را بسیار هشدار دهنده ارزیابی و خاطرنشان کرد که شمار فوت شدگان از این بیماری در فارس تاکنون به 350 نفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علی اکبری دوشنبه 30 تیر با ارائه آخرین آمارهای مربوط به کروناویروس در استان فارس، ضمن ابراز تاسف از افزایش فوت شدگان کووید19، اضافه کرد: طی 48 ساعت گذشته متاسفانه 31 نفر از هموطنانمان در فارس، مقابل این بیماری خطرناک تسلیم شده و فوت کرده اند.

او با اشاره به اینکه آمار بررسی تست کروناویروس در آزمایشگاه های تشخیص ملکولی استان فارس نیز افزایش قابل توجهی داشته است، گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون 196 هزار و 596 مورد تست مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

اکبری، آمارها را هشدار دهنده خواند و اضافه کرد: شمار بیماران مبتلا به کووید19 در استان فارس به عدد 26 هزار و 740 مورد رسیده و این موضوع بسیار هشدار دهنده است و شهروندان باید برای قطع زنجیره انتقال مشارکت لازم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار قربانیان کرونا در فارس به مرز هشدار رسید

آمار قربانیان کرونا در فارس به مرز هشدار رسید