مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 13:502020-07-20اجتماعي

نیاز به 210مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی برای رسیدن به استاندارد


1500 مدرسه ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه در کشور ساخته شده است که با ساخت 210 مدرسه دیگر به استاندارد مطلوب آموزشی در حوزه تعلیم و تربیت استثنایی خواهیم رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست مشترک رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و اعضای شورای معاونان این سازمان در محل سازمان نوسازی برگزار شد.

سید جواد حسینی در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های سازمان نوسازی مدارس که منشأ تحولات جدی در کشور شده است اظهار کرد: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سال های اخیر گام های ارزنده ای در مدرسه سازی برداشته است که نمونه آن ساخت مدارس استاندارد در مناطق زلزله زده و سیل زده کشور است.

ساخت 10 هزار کلاس درس در سال 98 و 14 هزار کلاس درس دیگر برای اول مهر 99، پایان دادن به مدارس خشتی و گلی و بخاری نفتی از جمله این اقدامات ارزنده است.

در چند سل گذشته رشد اعتبارات عمرانی هیچ دستگاهی به اندازه سازمان نوسازی مدارس نبوده است و این از افتخارات سازمان نوسازی مدارس است.

معاون وزیر با اشاره به طرح آجر به آجر در مدرسه سازی بیان کرد: طرح آجر به آجر اقدامی مشارکت جویانه در زمینه ساخت مدارس است که می توان از آن به عنوان بسته تحولی نوآورانه یاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به 210مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی برای رسیدن به استاندارد

نیاز به 210مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی برای رسیدن به استاندارد