مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 14:252020-07-20سياسي

فرمانداران از ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس برای برداشتن موانع استفاده کنند


استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه فرمانداران از ظرفیت نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند، گفت: با توجه به ظرفیت معین های اقتصاد مقاومتی خلیل آباد و همدلی موجود در بین مسؤولان این شهرستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی این استان که با محوریت خلیل آباد به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: همه ما توانمندسازی مردم و رفع بیکاری را در استان دنبال می کنیم.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: با وجود معین های اقتصاد مقاومتی قوی خلیل آباد و روحیه همدلی موجود در مسؤولان این شهرستان، تردیدی ندارم در سال آینده بیکاری به پایین ترین میزان در خلیل آباد برسد که حتی شاهد مهاجرت معکوس به این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به برخی از مشکلاتی که در خراسان رضوی قابلیت حل شدن ندارند، افزود: فرمانداران می توانند در این راستا از ظرفیت نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی استفاده کرده و مسیر توسعه شهرستان را باز کنند.

رزم حسینی بر جلب اعتماد مردم در مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی تاکید کرد و گفت: وقتی مردم در کنار اعتماد، از مسؤولان صداقت دیدند به میدان آمده و سرمایه های اندک خود را وارد میدان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران از ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس برای برداشتن موانع استفاده کنند

فرمانداران از ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس برای برداشتن موانع استفاده کنند