مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 16:052020-07-20حوادث

سرقت از شیرینی پزی پس از اخراج


رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری فردی خبر داد که پس از اخراجش از مغازه شیرینی پزی، اموال مغازه را سرقت کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: پانزدهم تیر ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت از یک مغازه شیرنی پزی در کلانتری 128 تهران نو تشکیل شد که با دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 15 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی پس از مراجعه به پایگاه ششم پلیس آگاهی اظهار داشت، ساعت 11 شب سیزدهم تیر ماه مغازه را ترک کردم و صبح روز بعد با مراجعه به محل متوجه شدم کرکره تا نیمه بالا و درب شیشه‌ای باز است که پس از وارد شدن متوجه شدم سارق یا سارقان مبلغ 50 میلیون ریال وجه نقد و مقادیر زیادی آجیل و خشکبار به ارزش 300 میلیون ریال را سرقت کرده‌اند.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: کارآگاهان برای بررسی موضوع به صحنه سرقت مراجعه کردند که با پایش و بازدید میدانی از محدوده وقوع جرم به این نتیجه رسیدند که سرقت توسط افراد داخلی انجام شده و سارق ارتباطی با فروشگاه دارد.

وی افزود: با سرنخ به دست آمده مجددا از شاکی بازجویی شد که در اظهارات جدیدش اضافه کرد، چندی پیش مجبور به اخراج یکی از فروشندگان به علت سوء رفتار شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت از شیرینی پزی پس از اخراج

سرقت از شیرینی پزی پس از اخراج