مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 16:252020-07-20اجتماعي

تحویل نهایی پادگان ارتش برای آغاز احداث پارک باغشمال تبریز


شهردار تبریز از تحویل کامل پادگان ارتش برای احداث پارک باغشمال تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: تاکنون به فضاهای سبز پادگان رسیدگی و کاشت درخت و درختچه انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید مدیران شهری و برخی از اعضای شورا از پادگان ارتش که قرار است پارک باغشمال در آن احداث شود، گفت: محل این پادگان به مساحت 10 هکتار برای احداث پارک درنظر گرفته شده و به همین منظور از ماه های گذشته رسیدگی به فضای سبز موجود در آن آغاز و درخت و درختچه های جدید هم کاشته شده است.

او با بیان اینکه برای احداث پیاده روها و دیگر عملیات عمرانی در این پارک نیاز به تحویل کامل پادگان هستیم، ادامه داد: تا پایان هفته جاری یا حداکثر ظرف یک هفته آینده این پادگان به صورت کامل از ارتش تحویل و عملیات عمرانی آن آغاز می شود.

شهردار تبریز افزود: فضاهای متفاوتی در این پارک درنظر گرفته ایم و مکان هایی برای نگارگری و ارائه صنایع هنری اختصاص می یابد و علاوه بر آن از آسایشگاه ها و سالن های موجود در داخل پادگان نیز برای احداث باغ کتاب، فعالیت های فرهنگی، هنری، استارتاپ ها و نیز کودکان استفاده می کنیم.

شهین باهر اظهار داشت: تلاش می کنیم تا پایان اردیبهشت 1400 بتوانیم پارک باغشمال تکمیل و تحویل شهروندان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل نهایی پادگان ارتش برای آغاز احداث پارک باغشمال تبریز

تحویل نهایی پادگان ارتش برای آغاز احداث پارک باغشمال تبریز