مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 16:252020-07-20فرهنگي

حمایت هنرمندان تبریزی از ساخت پردیس سینما تئاتر در تبریز


جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر تبریز طی نامه ای به شورای شهر و شهرداری تبریز از ساخت پردیس بزرگ سینما تئاتر تبریز حمایت کرده و بر اجرای سریع و اصولی آن تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای اسلامی شهر تبریز بر آن است تا یکی از سالن های موجود در محوطه پارک جدید باغشمال (پادگان سابق) به سالنی مناسب برای اجرای تئاتر و اکران فیلم تبدیل شود.

امضا کنندگان این نامه، شامل پیشکسوتان، تحصیل کردگان و فعالان دغدغه مند تئاتر و سینمای استان آذربایجان شرقی، ضمن تقدیر و تشکر از این تصمیم بخردانه پیشنهاد کرده اند با توجه به کمبود شدید فضای اجرای تئاتر در شهر تبریز و نبود پردیس سینمایی استاندارد و نیز وجود فضای بسیار مناسب در پارک مذکور، در اقدامی درخشان و ستایش برانگیز، مجموعه جدید سینما تئاتر شهر تبریز، در قالب بنایی متفاوت و با معماری متناسب با پیشینه هنر تبریز، در این پارک طراحی و اجرا شود.

امضا کنندگان نامه این اقدام بسیار مؤثر و چشمگیر را برگ زرینی در کارنامه شورای پنجم و به ویژه کمیسیون فرهنگی اجتماعی آن دانسته و افزوده اند این اتفاق مهم تا قرن ها در یاد و خاطره این شهر باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت هنرمندان تبریزی از ساخت پردیس سینما تئاتر در تبریز

حمایت هنرمندان تبریزی از ساخت پردیس سینما تئاتر در تبریز