مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 17:252020-07-20ورزشي

احمدی: بیش از 51 درصد مردم ایران ورزش می کنند


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز آمار کشور اعلام کرد: حال ورزش همگانی به خاطر توجه دولت و شخص دکتر سلطانی فر نسبتا خوب است.

- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز آمار کشور اعلام کرد: حال ورزش همگانی به خاطر توجه دولت و شخص دکتر سلطانی فر نسبتا" خوب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در نشست معاونان و مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان با معاون اول رییس جمهور، گفت: یکی از دغدغه های دولت، توسعه ورزش همگانی است چراکه ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارد و من می خواهم از همین جا اعلام کنم حال ورزش همگانی به خاطر توجه دولت و دکتر سلطانی فر نسبتا خوب است.

وی در ادامه سخنانش به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز آمار کشور در این ارتباط اشاره کرد و گفت: بیش از پنجاه و یک درصد مردم ایران ورزش می کنند، این در حالی است که در سال 94 این رقم چهل و چهار درصد بوده است.

احمدی با اشاره به مشارکت پنجاه و یک درصدی در ورزش همگانی اظهار کرد: اگرچه آمار کنونی نمایانگر شرایط نسبتا خوبی است اما ورزش همگانی در ایران برای رسیدن به شرایط مطلوب فاصله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: بیش از 51 درصد مردم ایران ورزش می کنند

احمدی: بیش از 51 درصد مردم ایران ورزش می کنند