مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 17:402020-07-20ورزشي

پورموسوی: بازی با استقلال، سه بر صفر به سود ما می شود!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید سیروس پورموسوی سرمربی جدید پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط تیمش پس از پیروزی دلچسب و مهم برابر شهر خودرو در جم گفت: - سرمربی پارس جنوبی جم معتقد است با مستندات ارائه شده و با استناد به قانون، قطعا کمیته استیناف رأی به برتری پارس جنوبی جم در برابر استقلال خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سید سیروس پورموسوی سرمربی جدید پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط تیمش پس از پیروزی دلچسب و مهم برابر شهر خودرو در جم گفت: به لحاظ روحی و روانی بیشتر تیم ها در بازی بعد تاثیر مثبت آن را می بینند؛ با توجه به این که دیر به این تیم اضافه شدم و خیلی سریع توانستیم تا بازیکنان ارتباط برقرار کنیم و خداراشکر توانستیم سه امتیاز سخت و دشوار را مقابل تیم بزرگ شهر خودرو به دست آوریم و این مسئله می تواند روی تیم تاثیر بسیار مثبتی بگذارد.

فکر می کنم امروز اولین جلسه تمرینی ما پس از دیدار با شهر خودرو است، بازیکنان مان با انگیزه و امید بیشتری در تمرین شرکت خواهند کرد.

پورموسوی درباره حفظ تیم پارس جنوبی در لیگ برتر افزود: تیم های انتهای جدولی نزدیک به هم هستند و با یک برد جدول دستخوش تغییراتی می شود اما مطمئنا بازیکنانی که در برابر شهر خودرو اینطور راحت بازی می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورموسوی: بازی با استقلال، سه بر صفر به سود ما می شود!

پورموسوی: بازی با استقلال، سه بر صفر به سود ما می شود!