مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 19:052020-07-20اقتصادي

«مراجع تقلید» از همدردی با مردم تا سخنی با مسؤولان


این روزها وضعیت نگران کننده معیشت اکثریت مردم، صدای مراجع معظم تقلید قم را نیز بر آورده است، آن جا که به مسؤولان نهیب می زنند و خواستار تمرکز بر عمل مسؤولانه به جای صرفا حرف زدن هستند.

- خبرگزاری فارس – حسن شیخ حائری: شرایط بازار و افزایش سرسام آور قیمت کالاها و خدمات، نکته ای است که اگر این روزها از زبان تعداد زیادی از مردم هم شنیده نشود، به وضوح با چشم دیده و با گوشت و پوست لمس می شود.

این بی ثُباتی نسبی در شرایط فعلی، نوعی نگرانی از آینده را نیز در بین مردم ایجاد کرده و آن ها از خود می پرسند فردا چه خواهد شد؟ در این شرایط، انتشار سخنان، پیام ها و نامه های دردمندانه برخی از مراجع معظم تقلید قم حاوی نکات دقیقی است که توجه جدی به مفاد آن ها برای همه مردم و مسؤولان درس آموز خواهد بود، مفادی که نقاط مشترک فراوانی مانند لزوم توجه جدی به کف بازار و خواسته های به حق مردم بویژه برنامه ریزی برای ثبات قیمت ها ، ضرورت عدم دلبستگی مسؤولان به خارج از مرزها و گِرِه نزدن سرنوشت کشور به تحریم ها و لزوم برنامه ریزی برای برون رفت از وضعیت فعلی بویژه در زمینه مسائل معیشتی مردم در خود دارد.

  نکته نخست و شاید مهم ترین نکته درباره دلسوزی های اخیر مراجع عظام تقلید آن است که ایشان در سخنان و پیام های خود به صراحت اشاره کرده اند که در برابر این وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مراجع تقلید» از همدردی با مردم تا سخنی با مسؤولان

«مراجع تقلید» از همدردی با مردم تا سخنی با مسؤولان