مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 20:152020-07-20اجتماعي

آتش سوزی در کمین جنگل ها و مراتع مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در اطلاعیه مهمی با اشاره به افزایش دمای هوا، نسبت به هرگونه آتش سوزی در جنگل ها و عرصه های طبیعی استان هشدار داد.

- اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در اطلاعیه مهمی با اشاره به افزایش دمای هوا، نسبت به هرگونه آتش سوزی در جنگل ها و عرصه های طبیعی استان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در اطلاعیه مهمی با اشاره به افزایش دمای هوا، نسبت به هرگونه آتش سوزی در جنگل ها و عرصه های طبیعی استان هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ گردشگران و رانندگان محترم هنگام عبور از مسیرهای مرتعی و جنگلی، از پرتاب ته سیگار به حاشیه جاده ها خودداری کرده، چرا که این کار می تواند به وقوع آتش سوزی در جنگل منجر شود.

کشاورزان، دامداران، گردشگران و تمام کسانی که در محیط های طبیعی و باز برای فعالیت یا تفریح حاضر می شوند از روشن کردن آتش جدا خودداری کنند.

آتش زدن زمین های کشاورزی علاوه بر تخریب و آلودگی محیط زیست، یکی از علل و عوامل وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع است، لذا کشاورزان عزیز از سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی در مزارع جدا خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در کمین جنگل ها و مراتع مازندران

آتش سوزی در کمین جنگل ها و مراتع مازندران