مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 20:152020-07-20سياسي

نبود مهارت حلقه ممفقوده اشتغال جوانان است


عدم تسلط جوانان به رشته ها و حرفه های فنی و یکسری مهارت های مورد نیاز منطقه حلقه مفقوده در اشتغال است که مرکز فنی و حرفه ای می تواند با آموزش این گونه مهارت ها بازار کار و اشتغال را رونق بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی روز دوشنبه در دیدار رییس و کارکنان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان پلدختر اظهار داشت: عدم تسلط جوانان به رشته ها و حرفه های فنی و یکسری مهارت های مورد نیاز منطقه حلقه مفقوده در اشتغال است که مرکز فنی و حرفه ای می تواند با آموزش این گونه مهارت ها بازار کار و اشتغال را رونق بخشد.

وی با تبریک هفته ملی مهارت و ترویج آموزش های مهارتی، افزود: باید جوانان را به حوزه مهارت آموزی تشویق و ترغیب و این فرهنگ را در جامعه در راستای رفع بیکاری جوانان که امروزه یکی از مشکلات اساسی کشور است را ترویج و تبیین کرد.

امام جمعه پلدختر بر لزوم حمایت همه جانبه از مهارت آموزی جوانان تاکید کرد و گفت: هدف مرکز فنی و حرفه ای، مهارت به اقشار جامعه است که این امر نقش مهمی درایجاد اشتغال وپلی برای توسعه و رونق تولید و در شرایط سخت تحریم می تواند در خط مقدم رونق اقتصادی قرار گیرد.

 وی مهارت آموزی را از مولفه های اصلی اشتغال زایی دانست و افزود: شرایط اقتصادی امروز جامعه ما ایجاب می کند که مراکزی مانند فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود مهارت حلقه ممفقوده اشتغال جوانان است

نبود مهارت حلقه ممفقوده اشتغال جوانان است