مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 00:152020-07-20بين الملل

آمریکا از ورود ناوشکن «یو اس اس پرتر» به دریای سیاه خبر داد


ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که ناوشکن «یو اس اس پرتر» برای شرکت در رزمایش مشترک وارد دریای سیاه شده است.

- ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که ناوشکن یو اس اس پرتر برای شرکت در رزمایش مشترک وارد دریای سیاه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای از ورود ناوشکن یو اس اس پرتر به دریای سیاه خبر داد.

بر اساس این گزارش، این ناو که مجهز به موشک های هدایت شونده است برای شرکت در رزمایش دریایی مشترک با اوکراین راهی دریای سیاه شده است.

طبق اعلام ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا، این پنجمین ناو آمریکایی است که از ابتدای سال 2020 وارد آب های دریای سیاه می شود و آخرین ناوی که وارد این دریا شد یواس اس اوک هیل بود.

این ناوها در جریان استقرار در دریای سیاه در رزمایش های دریایی با بلغارستان، رومانی و ترکیه و همچنین گشت ساحلی گرجستان حضور خواهند یافت.

جین بلاک فرمانده ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا بازگشت ناوشکن پرتر به دریای سیاه را نشانگر تعهد این ناوگان و نیروی دریایی آمریکا به متحدان و شرکای ناتو اعلام کرد.

پیش بینی می شود که حدود 2 هزار نظامی از 9 کشور به همراه 27 کشتی جنگی و 19 فروند جنگنده در رزمایش دریایی بریز در دریای سیاه مشارکت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از ورود ناوشکن «یو اس اس پرتر» به دریای سیاه خبر داد

آمریکا از ورود ناوشکن «یو اس اس پرتر» به دریای سیاه خبر داد