مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 02:152020-07-20حوادث

شکارچی متخلف کبک در شهرستان مانه و سملقان دستگیر شد


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از دستگیری شکارچی پرندگان در منطقه شکارممنوع تخت ایران شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی محیط زیست خراسان شمالی، محمدحسین صالحی از دستگیری شکارچی پرندگان خبر داد و  اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت، این شکارچی غیرمجاز را منطقه شکارممنوع تخت ایران در حاشیه  شمالی منطقه حفاظت شده قرخود دستگیر کردند وی بیان کرد: از این شکارچی یک قبضه اسلحه شکاری تک لول غیرمجاز، 2 عدد فشنگ چهارپاره، دو قطعه کبک و یک رشته تور ماهیگیری کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی با بیان این اینکه فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شد، اظهار داشت: شکار غیرمجاز و نگهداری پرندگان وحشی غیرقانونی بوده و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی اضافه کرد: استفاده از سلاح های قاچاق و غیرمجاز توسط متخلفان شکار، یکی از عوامل تهدیدکننده نسل پرندگان و سایر وحوش در مناطق آزاد و حفاظت شده است.

صالحی از همیاران و دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه تخلفات زیست محیطی مراتب را به اولین پاسگاه محیط بانی، پاسگاه انتظامی و یا به سامانه ارتباط مردمی 1540 حفاظت محیط زیست استان گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچی متخلف کبک در شهرستان مانه و سملقان دستگیر شد

شکارچی متخلف کبک در شهرستان مانه و سملقان دستگیر شد