مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-20اجتماعي

ابراهیمی: ایجاد صنایع پتروشیمی در مازندران نیازمند ارزیابی های زیست محیطی است


مدیرکل محیط زیست مازندران در باره ایجاد صنایع پتروشیمی در مازندران گفت: برای اجرای این پروژه باید ارزیابی زیست محیطی در اختیار محیط زیست قرار گیرد که ما پس از بررسی درباره آن پاسخ می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در سال 96 اسنادی منتشر شد که وزیر نفت طی نامه ای به رییس سازمان حفاظت محیط زیست از تصمیم مجددش برای ایجاد پتروشیمی در سواحل خزر خبر داد.

 با استناد به نظر کارشناسان مخالفت ها با ایجاد پتروشیمی در شمال کشور اعلام شد و به عنوان نمونه مشکلاتی که پس از ایجاد خط اتیلن غرب کشور ایجاد شده به عنوان مصداق چالش زیست محیطی ذکر شده است.

منتقدان که مستندات گزارش های تهیه شده آن نیز موجود است از بی توجهی وزارت نفت به ویژه زنگنه نسبت به راه اندازی خط اتیلن غرب به نظرات کارشناسانی انتقاد کرده و بحث کم آبی را سوغات این صنعت در غرب کشور اعلام کردند.

منتقدان سال 96 نسبت به احداث پتروشیمی در شمال کشور به ویژه مازندران معتقد هستند که مشخص نیست مسؤولان وزارت نفت براساس چه پشتوانه کارشناسی شده بنا دارند دامنه آلودگی های محیط زیستی را به بهانه اشتغالزایی به شمال کشور برسانند.

در ادامه نقد و نظر منتقدان ایجاد پتروشیمی در شمال کشور آمده است که جذابیت های گردشگری شمال کشور و طبیعت کم نظیر آن قطعا راهکارهای بهتری برای اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیمی: ایجاد صنایع پتروشیمی در مازندران نیازمند ارزیابی های زیست محیطی است

ابراهیمی: ایجاد صنایع پتروشیمی در مازندران نیازمند ارزیابی های زیست محیطی است